.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : کاهش نرخ بیکاری در استان گلستان

استاندار گلستان گفت:از زمان اجرای طرح بنگاههای زود بازده تا کنون هشت هزار میلیارد ریال به این طرحها اختصاص یافته که با اجرای این طرحها نرخ بیکاری در استان کاهش یافته است.
به گزارش ایسکانیوز ، مهندس یحیی محمود زاده در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان افزود:از اهداف دولت نهم ایجاد اشتغال است و حرکت در مسیر اشتغال و کم کردن نرخ بیکاری از مهمترین مسائلی است که باید در استان همچنان پیگیری شود.
به گفته وی حرکت در مسیر اشتغال شادی و نشاط را در جامعه به همراه خواهد داشت و از بروز ناهنجاریهای اجتماعی جلوگیری می کند.
محمودزاده بااشاره به اینکه بانکها باید در جهت تزریق اعتبارات و اعطای تسهیلات به بنگاههای زود بازده همچون گذشته تلاش جدی داشته باشند یادآور شد: ما نیز تلاش می کنیم تامنابع بانکی را در استان افزایش یابد.
وی افزود: بانکهای استان بایستی بر اساس سند آمایش استان طرحهای دراولویت را که در تکمیل زنجیره تولید و اقتصاد در استان نقش موثری دارند رامد نظرقرار داده که پیشرفت استان را به همراه خواهد داشت. وی افزود :مجرای اصلی برای دستیابی به بحث اشتغال و طرحهای مناسب و همگام و همراه به طرحهای آمایش استان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.